Основна подія

Останні новини

Позачергова сесія

                  

trizyb1

УКРАЇНА

Романівська районна рада

Житомирської області

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної ради

    

від 16.11.2018   № 59

Про скликання двадцять восьмої (позачергової) сесії

Романівської районної ради 7 скликання

 

Керуючись статтями 43, 46, 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Регламентом роботи районної ради, скликати двадцять восьму (позачергову) сесію Романівської районної ради сьомого скликання 20 листопада 2018 року о10.00 годині з таким порядком денним:

1.Про районні Програми.

2.Про внесення змін до районного бюджету на 2018 рік.

3.Про погодження розміщення відділень Романівської ЦРЛ.

4.Про оренду приміщення Романівської ЦРЛ.

5.Про затвердження нормативно грошової оцінки земельної ділянки.

На сесію запросити: депутатів обласної ради (за списком), керівництво райдержадміністрації, начальників управлінь та відділів райдержадміністрації, сільських, селищних голів, керівників організацій, установ, підприємств району, представників засобів масової інформації.

 

Голова районної ради                                             О.П.Кондратюк

Повторно: оголошення про конкурс

ОГОЛОШЕННЯ

Відповідно до статтей 19, 20 Закону України «Про освіту», на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр», рішення сесії Романівської районної ради №393 від 14.03.2018 «Про створення Комунальної установи Романівської районної ради «Інклюзивно-ресурсний центр та затвердження Статуту» та рішення сесії Романівської районної ради від 10.08.2018 № «Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців комунальної установи Романівської районної ради «Інклюзивно-ресурсний центр» та затвердження складу комісії». Комунальна установа Романівської районної ради «Інклюзивно-ресурсний центр» оголошує конкурс на заміщення вакантних посад фахівців комунальної установи Романівської районної ради «Інклюзивно-ресурсний центр» учителя-логопеда.

Детальніше...

Пенсійний фонд інформує

«На веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України запрацював кабінет роботодавця».

Пенсійний фонд України продовжує розширювати можливості веб-порталу електронних послуг. Відтепер на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо.  

У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду. Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.

Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). До цього часу первинні дані для розрахунку — страховий стаж та розмір заробітної плати — надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.

Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис.

Нагадуємо, раніше Пенсійний фонд України запровадив сервіс СМС-інформування для застрахованих осіб та пенсіонерів. Також через веб-портал електронних послуг стало можливим отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом.

 

Адміністрація Бердичівського об'єднаного

управління Пенсійного фонду України

в Житомирській області

Дочірні категорії

Ви тут: Головна